2014 ♡

 
Då va snart året 2014 över 
-
 
 
Detta året har metadels varit riktigt riktigt bra.
Wilja lärde sig att gå - vi firade hennes aldra första födelsedag - vi hade en otroligt bra sommar med massa besök på stranden, åkte båt, köpte cykel så vi kunde cykla med Wilja - blev bjudna på bröllop för Johan och Jossan - hjälpte emma att flytta - badade massa i sjön på sommarkvällarna - ja listan kan göras lång. 
 
Men vi har även haft det lite kämpigt mellan varven. Både psykiskt för oss båda och fysiskt för mig. 
Vi bestämde redan i Mars att vi ville ha ett till syskon till Wilja. Som hon förhoppningsvis skulle få uppleva levande. 
Jag blev gravid väldigt fort precis som jag blivit med dom andra barnen. Men denna gången skulle de inte va så lätt. 
Första missfallet kom i v.9 och de va riktigt riktigt jobbigt och många turer till akuten och kvinnoklikinken för ultraljud. 
Sen gick det 4 månader och Jag va äntligen gravid igen. Men den lyckan varade bara i någon vecka innan Jag förstod att de va kört.
 
Nu får vi helt enkelt se va 2015 har att erbjuda och som det ser ut just nu kommer jag fortsätta att vara hemma med Wilja och vi ska väl försöka med syskon lite till innan vi lägger ner det. 
 
-
 
Ikväll kommer mamma och pappa hit och firar in det nya året med oss. Det blir lugnt och massa god mat precis som förra året. 
 
Hoppas alla får en riktigt bra kväll och med det säger jag 
 
{ G o t t N y t t Å r } 
 
Vardagsmys | |
#1 - - Johanna:

Så tråkigt och tungt med missfallen 😔 håller alla tummar att det blir er tur 2015 ❤️ Kram

Upp