Helgen

 
 
 
Fredagen började med mys i soffan och lite byggande med pussel för min och wiljas del. H jobbade till halv 2 eftersom det är dag vecka. När vi hade ätit frukost startade vi musiken och gjorde en rejäl städning Här hemma vilket verkligen behövdes. 
 
När H kom hem åkte vi och storhandlade massa mat och andra nödvändigheter. 
Det blev en lugn kväll med fläskfile gryta och ris till kvällsmat och massa olika sorters glass till efterrätt.
 
-
 
 
Lördagen började bra med frukost på sängen av mina älsklingar men slutade inte lika bra. 
jag hade en riktigt dålig dag och mådde fruktansvärt illa och hade ont i mage/rygg. 
Låg bara i sängen och soffan i stort sett hela dagen och grät för ingenting typ. Det va längesedan jag hade en sån riktig skitdag. 
Tankarna snurrade bla om dagen då Wilde dog och ja, allt möjligt.
Hampus tog iaf med Wilja till hans mamma och dom gick till lekplatsen och så, så hon fick en bra dag iaf. 
Det är det viktigaste för mig ♡
 
-
 
Idag har varit en betydligt Bättre dag utan illamående osv, det gillar vi :) vi har varit ute i stort sett hela dagen och fixat i trädgården. Blev riktigt bra :)
Nu på kvällen kom mamma och pappa och vi käkade en stor familjepizza :) 
 
 
 
 
Hoppas ni har haft en bra helg 
Vardagsmys | |
Upp