Onsdag

 
Idag har varit en riktigt seg dag. Jag har varit trött och mått galet illa hela dagen, plus att jag har börjat få halsbränna på det med. Haha inte lätt alla dagar i veckan att vara gravid men det är bara att kämpa på :)
 
Ett stort plus är iaf att Wilja har Varit så himla duktig och snäll mot mig hela dagen, hon har lekt jättefint medans jag behövde sova lite på hennes rum osv.
Inte bråkat en endaste gång idag faktiskt.
 
Innan kvällsmaten fick hon åka med sin mormor och morfar när han skulle klippa Sig och så hade dom åkt till hennes farmor och extra farfar en sväng med och lämnat av en sak. Så något kul fick hon iaf göra idag :) 
 
Medans dom va iväg så lagade jag mat, korvstroganof och ris till Wilja och mos till mig , jag bara älskar mos men Wilja äter inte det kräsen som hon är ;) 
 
Efter ett långt bad, mys i soffan framför Lotta och läst 5 av hennes favoritböcker somnade hon vid 20 över 9 :)
 
Har även hunnit med lite nätshopping idag. 
Blev en beställning på HM till mig, haha första gången det inte slinker med något till wilja :) 
Hoppas bara att jag kan ha shortsen. Jag har redan gått upp så mycket i vikt så mina lår har blivit enorma. Men That's life när man är på tjocken ;)
 
 
Nu ska Jag kolla på serier fram tills att H kommer hem från jobbet. Först ut blir nog min hemlighet på TV3 och sen ex on the beach, haha har fastat totalt i det programmet. 
 
Vardagsmys | |
Upp