Wilja

 
Wilja, vår älskade efterlängtade Wilja 
 
 
 
 
 
 
Tänk att vi har fått ha dig här i mer än 2 år. 26 hela månader för att vara exakt. Du kan gå mig på nerverna ibland och vissa dagar gör du inte annat än att bråka med mig och din pappa. Jag ser mig själv så mycket i dig att det inte är klokt. Du är så envis och bestämd att hälften vore nog ;) men utan dig vet jag inte alls hur livet skulle sett ut idag, antagligen meningslös och fruktansvärt tråkigt. Du börjar bli så himla stor och medvetande om saker, du va ju precis en liten bebis som bara sov känns det som. Att du ska bli storasyster om ca 6 månader känns bara så sjukt.
Lyckorus blandat med otroligt mycket rädsla finns i min kropp just nu. 
Jag hoppas så att detta är det rätta valet vi gjort för oss. 
 
Jag älskar dig så det gör ont, min älskade dotter. 
 
Wilja ♥ | |
Upp