Julgran

 
Tanken va att vi skulle in till stan idag och fixa lite ärenden, handla dom sista julklapparna och storhandla mat. 
Det blev inte riktigt så för när vi väl stod inne på blomsterlandet för att handla rosor till Wilde så fick jag en superbra idé ( enligt mig själv ) att vi skulle handla hem årets julgran.
Haha sagt och gjort så valde vi en Kungsgran som vi alla gillade. Nu kom vi dock till vårt lilla problem. Granen fick knappt plats i bilen, men det gick såklart även om H fick sitta riktigt trångt. 
 
 
 
 
Vi hade dock ingen plats kvar för att handla mat så vi fick vända hem och lämna av granen och handla i Båstad ist. 
 
 
 
På vägen hem mötte vi barnens mormor och morfar. Vi lämnade av Wilja som ville följa med dom till kyrkogården och affären. 
 
Alla i familjen sover och jag ska försöka göra det samma. Riktigt trött nu känner jag. Imorgon ska jag äntligen träffa Anna, som jag längtat :)
Vardagsmys | |
Upp