Rullar på..

 
Dagarna bara rullar på. Snart har H jobbat i en hel vecka men det känns inte alls så. Wilja blev förkyld på måndagen så vi va hemma och vilade hela dagen. Sen på Tisdagen tog mamma och pappa henne några timmar så jag fick sova, jag va totalt utmattad eftersom jag sovit 2 timmar på 2 dygn :(
 
Igår däremot vaknade vi upp riktigt pigga efter många timmars sömn och va sugna på utflykt. Blev en tur hem till min moster och hennes sambo som bjöd på Go fika :) 
 
På vägen hem blev det mat på donken med min mamma och pappa. 
När vi kom hem hade jag fruktansvärt ont i ryggen för vi gick ganska långt för att komma till lekplatsen. 
Jag börjar få så himla ont av foglossning att jag knappt kan göra något utan att få ont, men det är bara att stå ut för snart är han äntligen här :) 
 
När H kom hem från jobbet ville han också ha donken mat så vi följde med han och tog en varsin glass ist.  
Vi hämtade även ut paket på Preem, 2 nya Maileg kaniner till wiljas lilla samling. 
 
 
 
Vardagsmys | |
Upp