Vecka 24

 
Välkommen graviditetsvecka 24
 
Idag går vi alltså in i ännu en ny vecka. Helt otroligt och jag är så himla lycklig för varje dag vi kommer så kommer vi närmre att få träffa vår älskade Wiggo :)
 
Jag har det fortfarande hyffsat lätt att ta mig fram
någorlunda och får bara galet ont om jag håller på för mycket och går för mycket i trappor och så. 
 
Har fått otroligt mycket halsbränna och börjat må ganska illa igen. Tröttheten har även den kommit tillbaka så det är inte super mycket enegi i mig just Nu. 
 
Känner att jag har väldigt lätt för att gråta och ibland vet jag knappt ens varför jag är ledsen. 
 
Igår va första gången jag blev riktigt rädd och tänkte att nu är det kört. Han brukar nämnligen va riktigt aktiv hela kvällen och ända tills jag somnar. 
Men igår kände jag inte han på 3 timmar även om jag drack vatten, bluffade och hade mig. 
Men tillslut vid 23 tiden så kom han igång och visade sig precis som vanligt. Vilken lättnad 
 
 
Graviditet nr 3 | |
Upp