Rädsla

 
Dagarna rullar på fort som tur är. Jag känner mig verkligen som ett vrak just nu och hade helst velat ligga i sängen hela dagarna om jag hade kunnat. 
Denna psykiska oro som jag känner när jag är gravid är svår att förklara för dom som inte varit med om samma som mig. Varje litet hugg eller smärta i magen så kollar jag om det har kommit något blod. :( 
När jag va gravid med Wilja kunde jag bara ta det lugnt om jag kände för det, så det är en stor omställning att ta sig igenom dagarna nu. 
 
Jag hoppas så innerligt att denna graviditet går som den ska och att vi blir 3 barns föräldrar i Oktober och att vi även får ha 2 levande barn på julafton detta året, vilken dröm. Vågar knappt hoppas. 
 
Just nu är jag i v 9+4 och varje dag som går ger mig större hopp :) 
 
 Ibland undrar jag varför vi gett oss in i en till barnresa. 
varför jag utsätter mig för denna enorma rädslan, panikattackerna och ångesten. 
Men svaret på det får Jag genom att bara titta på vår älskade Wilja. 
 
-
 
 
Jag lever bara en gång, drömmen om ett till barn har blivit för stor för att stoppa mig.
 
Vardagsmys | |
#1 - - Sandra:

Jag har inte varit med om det som du har men jag känner samma längtan efter barn. Hoppas att allt går bra för er. Jag hoppas det blir vår tur snart att få bli 4 med. Tycker det är starkt av dig att dela med dig av dina upplevelser. ❤️ Kramar till er

Svar: Tack :) håller tummarna för er. Kram
Sandra Sonesson

#2 - - Linda :

Förstår dig! Håller tummarna att det går vägen för er denna gång! Kramar❤

Svar: Åh tack :) kram
Sandra Sonesson

#3 - - Johanna:

Håller alla tummar att det går vägen 💕

Svar: tack fina du 💗
Sandra Sonesson

Upp