Tisdag

 
Vaknade upp till en helt annan utsikt från fönstret idag, regn och återigen regn :( 
Så himla tråkigt att vi bara fick ha snö och minusgrader i en dag. Men tur att vi uttnyttjade den dagen till fullo iaf. 
Det va inte bara jag som blev besviken att snön va borta, Wilja hade sett fram emot att åka pulka även idag men så blev det ju inte ;) 
 
Innan H började jobba fick vi iaf satt upp den gamla dörren på väggen igen som får agera sänggavel här hemma.
Vi hittade den ute i utehuset när vi köpte huset och jag är glad att vi fick användning av den. 
Tycker det är så roligt att blanda gammalt med nytt för att få det lite mer personligt. 
 
 
Vad tycker ni, hiss eller diss ?
 
Efter jobbet kom barnens mormor och morfar hit. Wilja blev superglad, inte bara för att dom kom utan för att dom hade pizza med sig till kvällsmat. Vilken lyx. 
 
 
nu väntar jag på att H ska komma hem från jobbet så vi kan soova :)
 
Vardagsmys | |
#1 - - Anna :

Vad har du för storlek i tröjan? Ser lite liten ut :) är den liten i storlek?

Svar: Det är ju en modell som är tight men jag tyckte Den kändes för liten för mig så jag har beställt en
Större storlek :) men den är nog normal i strl om man
Vill att den ska sitta så haha. Jag har M i vanliga fall men
Beställde den i L nu med :)
Sandra Sonesson

Upp