Fredag

 
F R E D A G 
 
Och H slutar äntligen tidigrare från jobbet. Alltså barnen tajmar varandra så himla dåligt på nätterna och Jag känner mig som ett vrak idag. Vi har massa planer för dagen men jag vet verkligen inte om jag orkar. 
Jag har gråtit hela morgonen för att Ja är så trött, så jag funderar på att sova när H kommer hem. 
 
Idag va det Wiljas tur att vakna tidigt och Wiggo som ligger kvar och sover. Hon brukar aldrig gå upp redan vid 20 i 7 men det har blivit så nu när vi drog tillbaka klockan. 
 
Just nu myser vi i soffan Och väntar på att lillebror ska vakna. Wilja kollar på Barnkanalen och Jag pillar på telefonen. Perfekt start när vi är trötta :)
 
Tanken va att Anna skulle komma idag, vi skulle Fredagshandla och vi skulle fixa på kyrkogården med min mamma, pappa, moster och hennes man. 
 
Vi får helt enkelt se vad som blir gjort :) 
 
 
Vardagsmys | |
Upp