Lördag

 
Vaknade upp med världens huvudvärk idag men H va snäll och tog barnen efter att Jag hade ammat Klart Wiggo och sen kom Wilja med kaffe som jag fick dricka i sängen :)
 
Efter frukosten och lite bus med Wilja valde hela familjen att vila eftersom vi va trötta. Sjukt skönt att sova en timme måste jag säga, jag ska bli bättre på att göra det när det finns tillfälle för det :)
 
 
Efter att Wilja fått lite lunch i magen åkte hon med sin pappa till hennes farfar. Wiggo vaknade precis för mat då så vi körde till dom när han ätit klart :)
 
Det blev en promenad till Maxi för att handla lite gott till kvällen och en cykeltur till lekplstsen.
 
 
 
 Nu sover båda barnen och vi ska mysa ner oss i soffan 
 
 
Vardagsmys | |
#1 - - Carro :

Hej. Jag är lite nyfiken på vagnen du har. Jag ska själv ha bebis och har tittat massor på olika vagnar och man blir knäpp ;)
Men tänkte blir inte vagnen väldigt låg när ligg delen är på chassit? Den ser så låg ut.

Svar: Hej :)Jag tycker inte alls att den känns låg faktiskt
Men sen är jag ju bara 164 cm lång ( kort ) så
Det kanske är därför :) jag älskar verkligen min
Donkey jämfört med mina Emmaljunga jag haft
Tidigare. Det som är lite minus med vagnen är att den
Är jobbigare att ta in och ur bilen enligt mig.
Lycka till med vagn letandet :)
Sandra Sonesson

Upp