Godmorgon

 
Godmorgon Lördag säger jag från sängen. 
 
 
 
God morgon kanske är synd att säga haha, men morgon är det ju iaf :) Jag gick upp med Wiggo supertidigt så nu tog H över och jag fick gå upp med mitt kaffe och hoppa ner en liten stund till i sängen. 
Vi har haft några riktgt jobbiga nätter sen Wilja opererade bort sina halsmandlar ( skriver mer om det i ett annat inlägg ). Hon har såklart väldigt ont på nätterna och vägrar ta sin medicin så det är lite småjobbigt. 
Wiggo som brukar sova hela nätter gnäller en del nu med så jag tror det är fler tänder på g. 
 
Vi har iaf haft ett par riktigt fina sommardagar och vi har varit på brottet enligt Wiljas önskan, sen igår hade vi tjejdag först och sen åkte hela familjen till sjön. 
 
Innan vi åkte till sjön råkade Hampus borra sig i fingret sen svimmade han uppe på toan och slog huvudet rätt ner i klinkersgolvet. Usch jag har inte varit så rädd på länge och jag tror hela Ahla hörde mig skrika innan han vaknade igen. 
 
 
 
 
 
 
Vi träffade även Hildas lilla familj och det va superkul att få se Lykke :)
 
 
 
Idag är vädret inte alls lika fint, typiskt när jag hade tänkt åka till stranden ;) får se om det blir varmare senare. 
 
Vardagsmys | |
Upp