Mysig onsdag

 
Imorse när jag vaknade av Wiggo kl 04.20 kändes det som jag skulle dö av trötthet. Han somnade om efter mycket om och men så vi fick lite mer sömn iaf, underbart. 
 
 
När pappan i huset hade åkt till jobbet efter lunch bestämde vi oss för att åka till eurostop och gå runt lite. Behövde köpa alvedon till Wilja som fortfarande har ont i halsen och sen ville hon att vi skulle fika. Blev en riktigt mysig liten utflykt med barnen. Fyndade även en filt på blomsterlandet så även mamman va nöjd ;)
 
 
 
Efter att barnen somnat, huset städat och kaffet va laddat satte jag ner rumpan i soffan och kollade på en film. Så himla mysigt nu när det är mörkt tidigare och man kan tända ljus igen :)
Nu ska jag försöka sova, känns som det blir en del uppvak även denna natten. Har bara så himla svårt att somna innan H kommer hem från jobbet, men jag måste försöka. 
 
natti natti 
 
Vardagsmys | |
Upp