Måndag

 
Så va även denna trista måndag över :) Vissa dagar är bara så himla tråkiga haha och denna va precis en sån dag. 
 
Jag passade på att fortsätta högtryckstvätta altanen som jag började med igår medans Wiggo sov. Känns som det aldrig tar slut men det blir ju så bra när det är klart :)
 
Sen kommer bara nästa projekt med att olja in skiten också, ännu mindre kul ;)
 
 
 
 
Efter hadling, matlagning, diskning, städ, läggning av barn osv osv så känner jag mig helt slut idag. 
Imorgon är iaf en ny dag vilket betyder nya tag och mer energi ( hoppas jag )
 
Vi har ett besök till Bvc inbokat så det ser jag fram emot.
 
 
Undra va vårt lilla busfrö väger denna gång, hoppas iaf att han gått upp liite i vikt :)
 
 
 
Nya påslakanen som jag fyndade på Ellos rea va verkligen hur mjuka och gosiga som helst. Nu ska jag äntligen få soova ;) Godnatt 
 
Vardagsmys | |
Upp