Torsdag

 
Vilar rumpan i soffan, galet varmt idag så krafterna börjar ta slut haha. 
 
Idag åkte vi till eurostop innan H skulle till jobbet. Han tog med sig barnen in på Willys och jag försökte leta efter en klänning att ha på mig imorgon. 
Hittade såklart ingen och kom ut från Hm med ett par nya byxor ist haha.
 
 
Efter vi handlat klart allt fick vi snabba oss hem eftersom H behövde komma iväg till jobbet, såå himla tråkigt när han jobbar kväll :(
 
Jag fick städat undan här hemma innan mamma/mormor kom hit och levererade jordgubbar och världens störta Räkmackor som vi ska ha till frukost imorgon. 
Världens bästa mamma 
 
Hon tog även med sig Wilja hem, så hon blev super glad :)
 
 
Wiljas klänning hänger redo inför morgondagen. Imorgon hoppas vi på soool även om jag hört att det ska regna :( Det regnar alltid på midsommar hahah. 
 
Nä Wiggo va inte så sugen på att sova så han vaknade efter en halvtimme och jag måste förbereda maten tills ikväll innan Wilja kommer hem igen. 
Något med fläskfilé får det bli, mums :)
 
 
Vardagsmys | |
Upp