Lördag

 
Idag mötte jag och Wiggo upp min mamma i Halmstad för lite shopping.
Tanken va att hitta någon försenad födelsedagspresent / morsdagpresent och det hittade vi. 
Hon valde en parfym som luktade galet gott. 
Blev till och med sugen på en till mig med men det får vänta :)
 
Blev en super mysig och lyckad dag med mamma helt enkelt. 
 
 
 
När jag kom hem hade jag lovat Wilja att vi skulle gå bort och leka av oss borta på skolan. H håller på för fullt här hemma när han är ledig så jag försöker underhålla barnen så gott det går ;)
 
Efter ett välbehövligt bad av båda barnen och mys med film i sängen somnade båda gott vid 20.30
 
 
Nya nattlinnet från Newbie skulle hon självklart inviga direkt. Hon älskar verkligen nattlinne, mammas tjej :)
 
 
 
Nä nu är det hög tid för mig att försöka sova. Man vet Aldrig när Wiggo tycker att det är morgon ;)
 
Imorgon är det Mors dag, Love it. Att få bli lite firad är aldrig fel haha. 
 
 
Vardagsmys | |
Upp