Blackfriday

 
Som rubriken lyder är det ju blackfriday idag. En perfekt dag med massor med rabatter överallt och guldläge att fynda innan jul.
Jag har klickat hem Maria Nila schampo och balsam som jag ska få av mamma och pappa i julklapp och även Ralph lauren kalsonger till Hampus. 
Fyndade även 2 par leggings från Bloomingshop som jag ska få i julklapp av barnen. 
 
 
Har hört jätte mycket bra om dessa så ska bli så kul att se om jag kan få bukt med mjäll och dålig hårbotten nu. 
Hittade det hos Lyko för 599kr ist för 1100kr så nästan halva priset :)
 
Nu sitter jag i soffan och mumsar på en lussebulle och kaffe medans Wiggo sover. H är och ombesiktigar bilen och Wilja ville stanna hemma hos farmor och julpynta. 
 
Ser ni att jag har ett fult bandage på min fot ? Haha ja det är så att jag tror jag har brutit min ena lilla tå igår. Den är svullen, blålila och gör AS ont :( kan knappt gå på den. Otur eller vad. 
 
Idag är det inte bara en vanlig fredag hemma hos oss. Idag är det nämligen hela 5 år sedan vi åkte in med ambulans till förlossningen för att få det värsta beskedet man kan få. Vår älskade son levde inte längre, inatt för 5 år sedan kl 04.44 föddes han med akut snitt och va det vackraste vi någonsin hade sett. Kan knappt förstå än idag att detta har hänt oss. Så overkligt på något vis. 
Så imorgon ska vi åka till kyrkogården och säga grattis till vår lilla prins. 
 
 
Vardagsmys | |
Upp