Next

 
I fredags beställde jag ett stort paket med kläder till Barnen från Next 
Jag brukar beställa därifrån och det går så himla snabbt och smidigt att få hem kläderna sen är det även gratis frakt vilket uppskattas. Priserna är väldigt bra med och ibland är det lite roligare att handla från någon annan kedja en dom man annars brukar, så det är ett litet tips att spana in deras hemsida.
 
Jag har inte tagit kort på allt men det blev lite vanliga baskläder till barnen, overall till Wiggo, mössa vantar osv till Wilja och lite annat.
 
Det absolut bästa köpet va helt klart Wiljas vinterskor. Jag har kört med äkta uggs alla vintar men eftersom dom kostar ganska mycket och vi numera har 2 barn att handla dyra vinterkläder till så bestämde vi att vi inte skulle lägga så mycket pengar på det denna vintern, även om det har varit kanonbra. Då blev jag extra glad när jag såg att det fanns nästan likadana hos Next med äkta fårull för ca halva priset.
 
 
Klänningen som syns lite på bild här va finare än finast. Den får nog bli årets julklänning så jag visar inte hela ;)
 
 
Om ni är sugna på likada skor ( finns andra färger med, bl.a vanliga i färgen tan ) så hittar ni dom HÄR
 
 
 
Jag bara älskar alla små detaljer på vanliga baskläder.
 
 
 
 
Vardagsmys | |
#1 - - Melina:

var är tröjorna inköpta? så fina!

Svar: Klicka på länken så kommer du till hemsidan 😍Nextdirect.com
Sandra Sonesson

Upp