Birthdaygirl

 
Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min
FÖDELSEDAG :)
 
 
Hela 29 år har jag hunnit bli, bara tanken på att jag fyller 30 år nästa år är ju helt helt galen ;)
 
Jag är fortfarande som ett barn och älskar att fylla år och bli lite extra bortskämd sådär. 
Wilja sjöng för mig imorse och ritade även en täckning, så gullig. 
När H kom hem från jobbet hade han med sig röda rosor och sen beställde vi äntligen en matta från Ellos som jag har velat ha jätte länge. 
 
 
Mattan är 3*2 meter och mycket större än den vi har idag så det kommer bli helt galet fint. 
Såhär ser det ut nu, som ni ser är mattan alldeles för liten. 
 
 
Båda barnen va på bråkhumör och bråkade med oss och även varandra så ett tag kände jag bara för att dra täcket över huvudet och strunta i att fira klart min födelsedag.
Då knackade världens bästa mamma och pappa på dörren och piggade upp lite igen. 
Dom hade nämligen med sig fina blommor och en liten present till mig och barnen blev glada av att se dom så då slutade bråket, så skönt. 
 
 
När barnen somnade körde H iväg och köpte lite färdigmat till oss som vi åt framför farmen.
Det blev en helt perfekt födelsedag till slut. 
❤️
 
 
Nu är jag så mätt att jag nästan mår illa, så nu väntar sängen för denna gamling ;)
Natti Natti. 
 
Vardagsmys | |
Upp