Februari

 
Jösses va tiden har sprungit iväg sen jag uppdaterade här sist.
Nu är ju nästan hela Februari också förbi och snart är äntligen våren här, jag bara älskar våren :)
 
Vi har haft ganska fullt upp här hemma känns det som.
 
Några saker som skett är att jag äntligen tog mig modet att kapa av ca 30 cm på mitt hår ( bästa jag har gjort ), Wilja har fyllt hela 4 år och vi har haft kalas för henne, Barnen har sovit över hos sin farmor och farfar ( faster Ida & Jocke va också med ) för första gången, jag och Wilja har målat lite i sovrummet, vi har fått upp en del lister och bockat av lite tråkiga saker på vår "to do list", vi har gjort lite mysiga dagsutflykter i det fina vädret, varit på 4-års kontroll med Wilja som gick superbra förutom synen som vi måste kolla igen. Ja det är vad jag kommer på just nu iaf :) 
 
 
 <-- Före & Efter -->
 
 
 
 
 
Vardagsmys | |
Upp