Egentid

Idag gav Hampus mig lite välbehövlig egentid här hemma. Kan inte ens komma ihåg sist jag bara fick va hemma själv och göra precis som jag vill.
Alla människor är och fungerar olika och jag är en person som bara behöver va helt själv ibland, och inte göra ett dugg helt enkelt. 
Jag passade på att kolla ifatt dom sista avsnitten av bachelor ( herregud vilket slut haha ) och käka glass i soffan. 
När familjen kom hem igen åt vi tacos och myste lite framför tvn innan det va läggdags för barnen. 
 
Tog denna bilden på Wilja igår innan vi skulle handla. Kan inte riktigt förstå att hon blivit så stor. Inte längesedan hon inte ens kunde se över staketet haha. Galet att hon snart blir hela 4 år. 
Älskar denna nya kanelbulle glassen. Beroendeframkallande helt klart. 
 
Mitt senaste rea-fynd va denna galet sköna och fina stickade tröjan från hm, i'm in Love. 
 
Vardagsmys | |
#1 - - Jenna Cederbom:

Vilken fin blogg du har ☺

Svar: Tack :) va kul att du tycker det ☺️
Sandra Sonesson

Upp