Tisdag

 
Denna dagen bara flög förbi, precis som gårdagen. 
Wilja har sovit bra inatt men har velat sova i vår säng vilket betyder att jag inte kunnat sova någonting :( 
hatar att jag har så svårt för att somna om någon snarkar, rör sig osv. 
 
Jag lämnade Wilja en stund hemma hos Hennes farmor efter middagsvilan för ja tyckte så synd om henne när jag inte orkade göra någonting kul. 
H kom hem från jobbet precis när jag hade lämnat henne så vi la oss i soffan och kollade på en ny serie på SVT som heter Jordskott. 
Superspännande och bra serie.
 
 
Efter ett par timmar åkte H och hämtade hem henne och Texas och jag passade på att bada under tiden. 
 
 
Nä nu kallar sängen på mig. Vi har precis kollat klart på kvällens farmen avsnitt och jag känner hur tunga ögonlocken är.
Ha det fint mina vänner :)
 
 
Vardagsmys | |
#1 - - Lina:

Vart har du köpt kopparna? Super fina..☺

Svar: Gekås :)
Sandra Sonesson

Upp