Hej från badkaret

 
 
Hej hej säger jag från badkaret. 
Det här va precis va jag behövde denna kalla måndag. Ett bad med tända ljus och kaffe i lugn och ro. 
Jag är uppväxt med badkar i hemmet och kommer ihåg hur otroligt mycket jag saknade det när jag och H bodde i vår förra lägenhet. Så att vi skulle ha både badkar och dusch nu i huset va en självklarhet. 
 
Vad händer annars här hemma hos oss då ? Nej inte ett skit faktiskt. Wilja blev sjuk natten till lördag och Wiggo natten till idag. Så sömnen inatt va obefintlig för min del eftersom det skulle va alvedon, nässpray, hostmedicin osv i omgångar. Så dagen idag har jag mest gått som en zoombie och låtit barnen röja bäst tusan dom vill ;)
 
 
Vad har annars hänt denna veckan då ? 
Det har slunkit ner en och annan semla, vi har varit och busat med barnen på öppna förskolan, träffat Karin på BVC angående Wiljas dåliga syn på ena ögat ( skulle få remiss till Halmstad så får vi se om glasögon behövs ), röjt massa pinnar ute i trädgården, varit på busfabriken i Helsingborg, gått promenader med Sofia, tackat ja till ett spa/kost event i Maj ( längtar redan )
Ja de va de jag kom på nu. En bra vecka måste jag säga. 
 
 
 
Vardagsmys | |
#1 - - sophia:

Hej, pröva att lägga lite rålök i en strumpa att hänga vid huvudändan vid barnens säng, det dämpar hostandet och löser upp snuvan, här gör jag alltid så när barnen är sjuka 😊 h:från finland

Upp