Torsdag

 
Vad hände med denna veckan ? Helt galet va fort det gått och då jobbade H i söndags med.
Det har inte hänt något speciellt denna veckan direkt. I Tisdags passade barnens farmor barnen lite eftersom nätterna just nu är allt annat än roliga här hemma. Så himla skönt att få ligga i soffan lite utan några måsten en stund. Wiggo är överallt och ingenstans så det är ingen lugn stund här hemma ;)
Jag har även sålt lite på min bloppis och igår postade jag och grejade med det.
 
Idag har vi bara lekt här hemma med lera, vattenfärg, lagat fiskgratäng och sen när H kom hem från jobbet körde vi och veckohandlade, det ekade verkligen tomt i kylen denna veckan.
 
 
 
Vardagsmys | |
#1 - - Sofie :

Irriterande att du försöker få dig själv och din dotter att bli som Naomi och Johanna :p men inte ens i närheten tyvärr

Svar: Oj den va ny, du behöver inte säga tyvärrFör det har jag aldrig strävat efter 😂😂
Väldigt olik stil om jag får säga det själv 😊
Sandra Sonesson

#2 - - Beckis :

Haha har med tänkt på det

Svar: Haha lite pinsamt av dig "beckis" att skriva denna Kommentaren direkt efter den andra som du låtsades
Heta Sofie. Du glömde nog bort att din IP adress visas 😂
Sandra Sonesson

Upp