Städa

När jag är som mest nere eller på dåligt humör osv så har jag hittat vad som hjälper mig mest för att bli av med ilska och frustration. 
Jag startar partymusik på högsta volym och städar,städar städar. Är helt inne i en bubbla när jag städar haha svårt att förklara men jag älskar de på något vis. Blir så stressad av ett stökigt hem. 
När jag har städat klart känner jag mig lugn igen och kan sitta i lugn och ro och ha tankarna på lite positivare och bättre saker. 
 
Min sambo förstår inte alltid varför jag måste städa varje fm innan Wilja sover och varje kväll innan vi lägger oss haha. 
tycker det är svårt att förklara för han hur det känns för mig att gå och lägga sig när det är stökigt, för de går verkligen inte haha. 
 
Någon mer som är som mig ? Att ni måste städa för att kunna somna på kvällen ? 
 
 
 
 
 
Vardagsmys | |
Upp