Fredag

 
Ä N T L I G E N är det fredag.  
Det jag skrev sist, att det skulle bli lite skönt att H började jobba igen ni vet ? Haha det tar jag tillbaka. 
Man märker verkligen hur mycket jobb det är med en snart 10 månaders bebis när man blev själv med dom igen. Eller iaf med vår lilla hulligan ;) 
 
Vädret denna veckan har ju inte visat sig från bästa sidan heller precis.
Vi har hunnit med lite lekplatshäng, varit hos barnens farmor och farfar och grillat i ösregn, haft playdate med Emma, Lukas och Leon, Wilja har varit på utflykt med sin mormor och morfar medans jag och Wiggo gick ner till Laholm och sen igårkväll åkte jag och Emma till Halmstad och simmade i 45 min. Underbart skönt. 
 
Idag slutar H tidigt och sen ryktas det om att Ida och Jocke kommer tillbaka från sin semester. 
Hoppas på en kanondag :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vardagsmys | |
Upp