Helgen

 
Vilken underbar helg vi har haft :)
 
I Fredags hade vi kanonväder så pappan i huset passade på att smita iväg till skogen på morgonen och kolla efter svamp med svärmor. Dom hittade huur mycket kantareller som helst så det va kul. 
När han kom tillbaka grejade vi en massa utomhus. Gräset såg hemskt ut så det fick bli massa klippande av det och lite annat som behövde fixas. 
När klockan slog halv 4 gick jag in för att fixa mig lite, jag hade nämnligen bokat biodate med Emma. 
 
 
Vi köpte med oss godis från hemmakväll och kaffe såklart, vad annars haha. 
Väl inne på bion mötte vi Sara som också skulle se samma film, "Bad moms " Helt sjukt bra och rolig, blev väldigt många skratt kan jag lova ;) 
 
Efteråt skulle jag och Emma till en grekisk restaurang och käka så Sara hängde med och snackade lite skit med oss. 
 
Grymt lyckad kväl
 
 
 
Lördagen blev det inte mycket gjort här hemma. Vi va supersega och trötta hela dagen. Men tillslut tog vi oss i kragen och åkte in till Halmstad för att köpa lite saker På k-rauta som vi behövde. 
Passade på att storhandla på Willys med när vi ändå va på flygstaden. 
 
Klockan sprang iväg så det fick bli pizza på vägen hem :)
Kvällen avslutades bra med film och chips i soffan. 
 
 
 Idag däremot har vi fått grejat lite här hemma, så himla skönt.
Jag lämnade Wilja hos sin farmor så vi kunde fixa med massa lister när Wiggo sov. 
Det är ju inte helt lätt med alla vinklar på detta gamla snea huset men vi är ett bra team, jag och Hampus :)
 
 
 
 
 
Nu har vi iaf fått sågat och målat dom listerna vi hade hemma. Galet skönt måste jag säga. 
Kvällen avslutade vi med grillat, klyftpotatis och tsatsiki. 
 
Natti Natti 
 
Vardagsmys | |
Upp