Tisdag

 
Godkväll på er.
Blivit lite dålig uppdatering här på senaste tiden då jag inte alls haft ork eller lust att skriva, men nu kommer några rader och en stor bildbomb på våra senaste dagar :)
 
Denna veckan jobbar H kväll för första gången på ett bra tag så det är lite ovant att behöva göra alla kvällssysslorna på egen hand, men det klarar jag galant haha.
Nu sover båda 2 efter en lång dag och jag har hunnit ta en lång varm dusch innan jag la mig i sängen med mitt kaffe.
 
 
Va har vi nu gjort idag då? Jo, dagen började med en tur till Halmstad för att Wilja skulle ta blodprov inför sin operation som sker nästa vecka ( dom kunde tydligen inte det i Laholm igår när Hampus va där med Wilja )
Efter det blev det lite korv med bröd och glass på biltema av alla ställen haha billigt och bra.
 
 
Vi kom hem ganska sent så pappan i huset han bara precis gå in och hämta det han skulle ha med sig till jobbet och sen åka direkt. Wilja blir alltid lika ledsen när han åker men som tur är går det över väldigt snabbt.
 
Vi bestämde oss för att promenera ner till Laholm till barnens gamla mormor & morfar för att hälsa på dom och leka på deras lekplats som ligger precis intill deras lägenhet. Wilja älskar att vara där och busa.
 
 
 
 
När vi kom hem igen fick det bli lite mer bus utomhus innan vi lagade kvällens middag som fick bli korvstroganoff, det går alltid hem hos båda barnen :)
 
Va har vi mer gjort dom senaste dagarna då? Vi har plockat svamp med svärmor, hälsat på min mamma och pappa, haft en massa lekplatshäng med bla emma och lukas, hälsat på hos mamma/mormor på jobbet, Målat en massa här hemma, jag och wilja har haft tjejdag på eurostop, mm.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vardagsmys | |
#1 - - maja:

Vart är din dotters ljugråa tröja köpt? (Den på sjätte bilden).

Svar: Hej. Den kommer från Lager 157 och är superfin :)Kika på deras hemsida ☺️
Sandra Sonesson

Upp