1 December

 
Som Wilja längtat till denna dagen, 1 december och man får äntligen öppna julkalendrarna och kolla på adventskalendern på tvn. Vilken lycka :) 
  
 
 Natten till idag va ju ett skämt alltså. Barnen vaknade och avlöste varandra HELA natten. Tack och lov har detta bara  hänt 1 gång innan men man är inte tuff när man inte får sova. Vid 5 imorse när Hampus skulle köra till jobbet bröt jag ihop eftersom jag inte fått sova ännu. Han va snäll och somnade om båda uppe i vår säng så jag kunde gå ner och sova ett par timmar i Wiljas rum. Han blev ju några timmar sen till jobbet men jag hade aldrig klarat ta hand om barnen hela dagen med noll sömn.
 
Efter att vi myst i soffan en stund försökte jag hitta energi till att städa undan lite i köket. Tände ljus och plockade fram lite juligare handdukar. Gillar inte ens rött men dessa lantliga röda tonerna går bra :)
 
 
 
Vardagsmys | |
Upp