Auktion

 
Idag har jag och Wilja varit på auktion med min mamma och pappa. Wilja tyckte väl inte att det va superkul men hon fick korv med bröd och kexchoklad sen va hon nöjd haha. 
 
 
 
 
 
 
Det fanns inte super mycket roliga saker men jag hittade 2 st vita pinnstolar som jag tänkte ha i köket och även en liten stol som kommer bli perfekt i Wiggos rum. 
Tur att min mamma va med och hjälpte mig buda haha. 
 
 
Wiggo bus fick stanna hemma med H eftersom att han somnade precis innan vi skulle åka. 
 
 
 
Hampus hade inte legat på latsidan så han hade målat i köket och på skafferiet i köket under tiden. Kommer bli så jäkla snyggt när allt är klart.
Vi har även beställt nya köksluckor till köket som nu kommer bli gråa ist för vita. 
 
 
Efter auktionen åkte vi allihop till lekplatsen i skogaby Eftersom jag råkade lova Wilja det haha. 
 
Nu sover båda barnen efter en sen kvällsmat som fick bli pannkakor, så blir det på sommaren hos oss, rutinerna är som bortblåsta ;)
 
Nu ska det bli gott och äntligen lägga sig i sängen och kolla film och käka glass. 
 
 
Vardagsmys | |
Upp