Äventyrslandet

 
Dagen började med att H åkte till Mellbystrand för att få Hjälp med avgasröret på bilen som tydligen höll på att åka av. Alltid är det något ;)
 
Jag mumsade i mig bananpannkanor och försökte få Wiggo att äta det men det dög tydligen inte för han heller. 
 
 
Jag försökte få med mig Wilja ut för att leka och när jag märkte att vi hade sol och ganska varmt blev jag rastlös och ville hitta på något roligare än att va hemma och renovera idag. 
 
 
Man kan ju inte bli annat än l y c k l i g av solen ☀️
-
När H äntligen kom hem bestämde vi att vi skulle åka till äventyrslandet här i Halmstad. Wilja älskar det så det är perfekt om man bara vill åka och roa henne en stund. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Klockan sprang iväg så det fick bli pizza på vägen hem
idag igen. Jaja äntligen fick vi lite semester feeling iaf ;)
 
 
Vardagsmys | |
Upp