can,t sleep

 
Usch, jag kan verkligen inte somna även om ögonen går i kors.
Känner mig inte helt frisk fortfarande och huvudvärken som jag haft sista dagarna är verlkligen hemsk, ingen bra start på vår semester över huvud taget. Vi skulle fått gjort massor här hemma denna veckan men det står ganska still med det. Såå less på all renovering haha.
 
 
Vardagsrummet är nästan klart iaf, bara golvlister som fattas där och lite andra små projekt. På bilden här har H precis börjat bygga ett skafferi, kommer bli så jäkla bra tror jag när det är klart. Vårt kök är så litet så detta kommer bli en kalasbra lösning. Det ska kläs in i pärlspont så det passar in i vårt lantliga kök.
 
 
Wiggos rum är inte heller helt klart, behöver målas om på en vägg och upp med lite lister innan vi kan bocka av det på listan.
 
 
 
Eftersom att det typ är höst ute har det blivit en del filmkvällar när barnen somnat. Att behöva tända ljus och ha framme filtarna i juli är ju inte superskoj men liite mysigt är det allt haha.
 
Jag har även hunnit med att få lite egentid med min stora tjej. Vi åkte visserligen bara till Maxi och kollade runt lite men det tycker även hon är skoj ;) att få köra den lilla kundvagnen är det bästa med att handla tycker wilja. Sen att det slank ner både det ena och andra är en annan femma. Denna gången blev det ett nattlinne, en boll och sopbubblor som fick följa med hem.
 
 
 
 
Igår bestämde vi att vi skulle göra en utflykt. Det blev ett besök till Osby av alla ställen för att besöka deras Brio museum. Vi trodde att det skulle vara mycket större så vi blev lite förvånade haha. Wilja hade iaf superkul och lekte runder en del, vilket va det viktigaste med dagen.
 
 
 
 
 
 
Efter att vi varit inne en stund på lokoseumet gick vi och åt sen lunch på ett supermysigt ställe.
Wiggo åt som en häst medans kräsna Wilja bara fick i sig en glass haha.
 
 
 
Vi avsluade dagen med lek och bus på en superfin lekplats i skogaby. Inte trodde vi att där skulle ligga en helt perfekt lekplats så nära oss.
 
 
Nähä ni, nu ska jag stänga igen datorn och försöka sova igen. Det är ju en dag imorgon med och vi har lovat Wilja att vi ska åka och plocka hallon som är hennes favorit.
Godnatt <3
 
 
 
Vardagsmys | |
Upp