Ett projekt klart

 
Vår " to do list " här hemma är just nu väldigt lång känns det som. Motivatonen är sådär men den blir inte bättre av att allt är halvklart eller inte ens påbörjat. Vi har kommit väldigt långt ändå och man börjar se ljust på denna renoveringen haha.
Igår körde vi och köpte mer färg till ovanvåningen ( hall och sovrum ) ska bli spännande och se om färgen blir lika bra som på det lilla pappret man ser när man står där i färgaffären haha. Men först ska H gipsa sorumet så vi slipper denna hemska strukturtapeten.
 
Idag har vi iaf målat och satt upp golvlister på Wiggos rum, så nu kan vi även bocka av hans rum.
Vi har även hunnit med annat som att lasera ett av borden, slipa wiggos stol som jag köpte på auktionen mm
 
 
 
 
Vi har även hunnit med att kolla lite film när barnen somnat för natten. Svärmors blåbärspaj va riktigt mumsig kan jag tala om ;)
 
 
 
Nu ska jag försöka sova för imorgon funderar jag på att ta med mig Wilja in till stan och kolla lite.
Såg att det kommit ut riktigt fina koftor till henne på Lindex, måste spanas in :)
 
Vardagsmys | |
Upp