Fullt up

 
Denna söndagen började mest med dåligt humör från min sida.
Nu när jag äntligen blivit och känner mig friskare så är vädret hur dåligt som helst. 
Idag har det regnat precis hela dagen och det känns verkligen som höst ute, så trist.
 
 
 
Efter frukosten och lite mys i soffan så bestämde vi oss för att göra lite nytta här hemma ist för att bara klaga på vädret haha. 
Hampus tog tag i skafferiet och jag målade taket i köket.
Det är inte helt lätt att renovera med en 9 månaders bebis som vill pilla på precis allt och allt tar lite längre tid men det vi får gjort just nu är bättre än inget. 
 
 
 
Jag har även hunnit med att storstäda sovrummet, tvättat ikapp all tvätt och även vikt in den :)
 
 
 
 
Tiden sprang iväg minst sagt och när Wilja sa att hon va hungrig såg vi att klockan va alldeles för mycket för att hinna göra fläskfilégryta som vi hade tänkt, så det fick helt enkelt bli pizza. 
 
 
Barnen somnade väldigt sent och även H somnade inne hos Wilja så jag passar på att ta med mig kaffet upp i sängen och kolla på Paradise hotell Norge :)
 
 
Godnatt fina ni 
Vardagsmys | |
Upp