Sjuk

 
Igår målade jag tak här hemma. Det finns typ inget tråkigare, usch. 
På kvällen handlade vi och åt donken mat eftersom klockan blev så mycket. 
 
 
Efter att båda barnen äntligen somnade ( fick somna Wiggo i vagnen eftersom han inte ville somna ) så satte vi oss äntligen i soffan med lite gott och kollade på film. 
Jag började känna mig hängig och sen när jag skulle gå och lägga mig sa det bara pang så kom världens förkylning från ingenstans :( 
 
Låg vaken hela natten och nös och hostade. Wiggo som inte heller är frisk vaknade halv 4 och vägrade somna om så denna dagen har varit långt ifrån skojig. 
 
 
 
Jag har mest legat uppe i sovrummet och vilat hela dagen medans H har tagit hand om barnen på nedervåningen. 
Nu på kvällen så tog sig hela familjen ut en liten runda så Wilja fick cykla och Texas springa av sig. 
 
Nu hoppas jag att barnen somnar snart så jag också kan få sova, somnar stående snart.
 
Godnatt. 
 
Vardagsmys | |
Upp