Ullared

 
I Onsdags åkte vi lite spontant till Gekås.
Emma ringde och frågade om vi ville med och vi hade inget annat inplanerat så varför inte ?
Wilja ville hellre va hemma hos sin farmor så det fick hon såklart. 
 
Ångrade mig lite när jag kom fram och såg att det va FULLT med bilar precis överallt. Fick börja med att köra och leta efter parkering i över 20 min, sen att jag höll på att kissa ner mig gjorde inte saken bättre haha. 
 
Där inne va också super mycket folk så jag orkade inte riktigt leta igenom allt. Wiggo va sådär nöjd i vagnen mot slutet så vi stannande inte så länge. 
 
På vägen hem stannade jag och lämnade av ett par klädesplagg till mamma som blev glad :)
 
 
Fick äntligen med mig ett nytt mobilskal till mig och även ett nytt till H :)
 
 
Vardagsmys | |
#1 - - Anonym:

Vad shoppa du för nåt då? :) vore kul o se va de blev 😊 älskar ullared 😍

Upp