Torsdag

 
Efter en fruktansvärd natt med minimal sömn vaknade jag inte på min bästa sida om vi säger så. H tog med sig barnen och lämnade tillbaka filmer som vi hyrde förra helgen och sen lämnade han av Wilja hos hennes farmor. 
Jag fick sova ett par timmar och kände mig lite bättre när dom kom tillbaka ☺️
Vi kollade lite på tv innan det va dax för H att köra till jobbet ( lika tråkigt varje gång han åker för att jobba kväll ) 
Wiggo blev trött och gnällig så jag hoppade i mina träningskläder och gick en PW med han i vagnen på 7 km. vädret visade sin bästa sida så det va bara skönt att lyssna på musik och rensa tankarna lite. 
 
 
När vi kom hem igen sov Wiggo kvar i vagnen ett tag till ute på altanen. Jag passade på att städa undan lite och ta disken i lugn och ro. 
När han vaknade efter sin rekordlånga vila på 3 timmar så körde vi och hämtade hem Wilja. 
Efter lite kvällsmat och bad trodde jag att barnen skulle somna gott men ack så fel jag hade. Båda 2 gav upp 21.30 efter många försök. Behöver jag säga att min energi är slut? 🙈
 
 
 
Vilken tur att ni är världens sötaste ☺️
 
Vardagsmys | |
Upp