Äntligen

 
Äntligen är barnen F R I S K A !
 
Usch det har varit en lång vecka med dessa sjuklingar här hemma. Den ena har varit gnälligare än den andra och dom har avlöst varandra med vakna ledsna perioder på natten. Men nu ser vi äntligen ett slut på sjukdomar för denna gången :)
 
I Lördags va jag ju på väla med min syster, moster och hennes sambo. Vi hade en urmysig dag med massa julklapps shopping. Hittade super fina saker som jag ska få så nu längtar jag extra mycket efter julafton. 
 
 
Efter några timmar på väla gick jag och Emma även in på Ikea en liten snabbis. Fick köpt en supermysig ryamatta och lite ljus. 
 
 
I söndags firade vi farsdag som många andra. Eftersom Wiggo va sjuk och extremt gnällig fick jag först stanna hemma med han medans H och Wilja åkte till hans pappa och sen bytade vi av varandra så jag och Wilja åkte till min pappa på eftermiddagen. 
Efter lite fika åkte vi med dom upp till kyrkogården för att tända ljus. Vi avslutade dagen med att fira pappan i detta huset med god mat och familjemys. Han fick även ett par snygga skor av barnen ( mig haha )
 
 
Igår märkte man att barnen va friska eftersom dom va galet rastlösa. Eftersom att det regnade ute bestämde vi oss för att åka till busfabriken när H kom hem från jobbet, det blev väldigt uppskattat kan jag lova. Klockan sprang iväg så det fick bli Max mat på vägen hem. Riktig lyxdag tyckte Wilja som va nöjd med dagen.
 
 
Idag har också varit en bra dag. Dagen började med mys framför tvn som nästan alla andra dagar. Sen kom Emma och Lukas hit och busade och åt lunch med oss. Vi han bara precis städa undan och fixa lite här hemma innan pappan i huset kom hem. Då packade vi in oss i bilen och körde hem till barnens farmor och extrafarfar för att bli bjudna på kvällsmat eftersom vi inte han med det i söndags. Wiggo va supertrött så vi körde hem efter kaffet. 
Båda barnen badades innan dom fick hoppa i pyjamasarna och sova. Självklart han vi läsa och mysa en stund i sängen efter badet. Bästa på hela dagen. 
 
 
Godnatt alla fina, imorgon ska vi veckohandla sen är hela helgen uppbokad med roliga saker samt "måste" saker. 
 
 
Vardagsmys | |
Upp