Återblick

 
Ja jag vet, det va typ 100 år sedan jag skrev något. Jag har helt enkelt inte haft lust och det har varit annat som jag lagt min tid och energi på istället.
Men nu ska ni få en ordentlig bildbomb på mina senaste dagar. Om ni vill se bilder oftare så finns jag på instagram under namnet @mammatillwilja där jag är väldigt mycket med aktiv ;)
 
Vi har satt renoveringen lite på paus här hemma eftersom jag inte känt mig helt 100. Har haft hjärtklappningat, tryck över brösten och känt mig allmänt sur och lättirriterad. Efter många om och men tog jag mig i kragen och gick till doktorn för att kolla upp detta. Jag fick göra en vanlig läkarundersökning,EKG, och ta blodprov. 
Allt såg bra ut och efter ett ganska långt samtal så är han nästan helt säker på att det är panikångest jag har fått. kan komma på kvällen och det känns som man inte får luft, usch jag gillar inte alls det. 
 
 
 
Men efter att jag har pratat med doktorn så känns det mycket bättre, nu när jag vet att det inte är något fel på hjärtat.
 
Vad har vi mer hittat på då ? Jo vi har varit på loppis och cyklat ner till Laholm och fikat. Rundan är ca 7 km och Wilja cyklade verkligen hela vägen, så duktig. 
Gjort fint hos Wilde, mormor och morfar. Emma och Lukas har varit här och lekt. Buslandet enligt Wlljas önskan, och städat utomhus. Ja det är väl det jag kommer på nu. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ponchon fyndade vi på loppisen :)
 
 
 
 
 
 
 
Hur söta är inte Wiggos nya strumpor från Lindex ?
 
-
 
Jo förresten. Vi har ringt Anticimex som varit här och satt ut råttfällor samt gift i källaren. Vi trodde vi hade någon enstaka råtta kvar eftersom vi redan fångat en själva men ack så fel vi hade. Vi har nu fångat ca 8-9 råttor totalt. Usch jag ryser av bara tanken och vägrar numera gå ner i källaren. När jag räffsade löv runt huset i helgen så låg där en död som jag höll på att räfsa upp. Altså USCH. 
 
Nä nog pratat om råttor ;) Barnen är sjuka här hemma, eller Wilja börjar bli mycket bättre medans Wiggo är sämre. Det var varit gnälliga dagar och långa nätter så man är lite mör kan man ju säga. 
 
 
Vardagsmys | |
Upp