Lussekatter

 
Denna dagen har verkligen gått i ett och det är inte många minuter rumpan har landat i soffan eller liknade. 
 
Började dagen med en välbehövlig sovmorgon för hela familjen. Även om det va bra blev det lite stressigare än vad vi tänkt. Ena bilen skulle till verkstan eftersom den måste ombesiktigas imorgon sen skulle vi även hinna storhandla innan H skulle till jobbet. 
 
 
När vi kom tillbaka va Wiggo super trött eftersom han brukar sova vid den tiden vi va iväg. Men eftersom han helt plötsligt har slutat somna i bilen och bara skriker istället blev han väldigt övertrött och jag fick gå fram och tillbaka med vagnen i ca 30 minuter innan han äntligen gav upp och somnade. Envisa barn har vi iaf haha. 
 
Wilja vinkade av pappa i fönstret innan vi började på att baka lussekatter som jag råkade lova henne dagen innan ;) Dom kommer ihåg allt man säger så det är bara att göra. 
 
 
Wiggo vaknade mitt i bakningen och va allt annat än glad eftersom han egentligen hade behövt sova mycket längre. Vi fick helt enkelt baka klart med en gnällig bebis hängande på höften 😅. Mitt i allt kaos lovade jag pannkakor till kvällsmat och det skulle helst ske på en gång. Jag fick ihop allt till slut och jag han även med storstädning och bädda rent i sängarna som jag gör varje torsdag, som sagt så har dagen gått i ett. 
 
NU ska jag snart försöka sova men först måste hunden ut och få lite mat och vatten. 
 
 
Vardagsmys | |
Upp