Coffee

 
 
Startar ALLTID dagen med kaffe. Inbillar mig att jag ska bli piggare också men det hjälper konstigt nog aldrig haha. 
 
 
Ännu en dag när det känns som grus i ögonen. Visserligen får jag skylla mig själv lite eftersom jag stannade uppe till sent även igårkväll.
Eftersom att jag va vaken vid 12 inatt när Mrs mighetto släppte sin nya cirkus kollektion så passade jag på att klicka hem ett av printen. Det slutliga valet föll på den magiska elefanten, kommer bli perfekt på Wiggobus rum.
 
 
 Jag beställde min hos bästa Lillaliv.se såklart. 
 
Idag fyller barnens extra farfar år så jag tror att vi ska dit ikväll och käka lite smörgåstårta. Det vill man ju inte missa ;) .
Funderade även på att åka in till stan och fixa lite inför kalaset nästa helg, men tror inte jag orkar faktiskt. Kan inte förstå att Lill prinsen blir 1 helt år nästa vecka, helt galet. 
 
 
Denna bilden togs för exakt 1 år sedan. Så stor jag va och så liten Wilja va haha. 
 
Vardagsmys | |
Upp