Höst

 
Jäklar va kylan kom fort i år, va inte alls beredd på det så jag är glad att jag handlat dom flesta ytterkläderna till barnen redan så man slipper panikshoppa. Det sista som behövs nu är fodrade gummistövlar, och kanske några varmfodrade sneakers. Wiggo har inga varma skor alls men jag har inte hittat dom perfekta ännu.
Jag vet inte ens om det är lönt att köpa fodrade galonisar detta året, får se hur jag gör.
 
Denna veckan som gått har vi lekt med Emma och Lukas, varit på Busfabriken, cyklat en massa, storstädat, fixat lite utomhus, Wilja har busat i Mellbystrand och fått egentid med farmor och sen hela denna helgen har Hampus hjälpt min moster med deras nya växtus, blev så himla fint verkligen.
Medans killarna satte i glasväggarna passade vi på att åka på en liten utflykt med Wiggo. Fick en jättefin vas, guddforal osv av min moster. Det mest retliga med hela dagen va att vi hittade det perfekta soffbordet för en väldigt billig peng men hade ingen plats i bilen.
När jag sen ringde direkt på söndagen va det såklart någon som hade köpt det precis innan stängning, såå himla irriterande.
 
 
 
 
 
Åkpåsen som syns på bilderna har Wiggo fått i för tidig 1-års present av min mamma och pappa. Den är galet fin och kommer från Elodie Details
 
 
 
Jag han ta lite fina höstkort på Wiggo innan han hoppade ner i åkpåsen i vagen och slocknade. Hoppas jag kan få till något bra tillfälle att ta kort på båda barnen samtidigt, det är så himla roligt att ha och se tillbaka på.
 
 
 
 
 
 
 
Jag bara ÄLSKAR hans nya gosiga overall och raggisar från Newbie, Kappahl Mössan är ett bloppisfynd men kommer från Zara från början.
 
 
 Nej nu ska jag försöka hinna vila lite innan Wiggo vaknar igen. Wilja är med Emma och hennes lilla familj på Ängelholms hembyggdspark. Hon blev så himla glad när Emma ringde imorse och frågade om hon fick följa med dom.
 
 
 
Vardagsmys | |
Upp