kalas shopping

 
I fredags tog jag med mig barnen in till Halmstad för att leta upp saker till Wiggos kalas.
 
 
 
Vi gick runt i lite affärer men fick bara med mig en nyhet från Newbie hem till Wilja i klädesväg. Hittade en del saker på lagerhouse och kände mig nöjd tillslut med sakerna. Eftersom vi ska ha glass med olika tillbehör har dom nämligen perfekta bägare där.
 
 
 
 
Hittade även den här perfekta krokhängaren på Lagerhouse. Den fick sin plats i Wiggos rum men ska köpa en till att sätta i vårt sovrum med.
 
 
När vi va klara gick vi bort till torget och åt lunch utomhus eftersom det va så underbart väder. Jag och Wiggo åt från pastavagnen och Wilja ville ha korv med bröd som alltid haha.
Lite kaos blev det såklart när Wiggo sprang åt ena hållet och fåglarna ville käka upp Wiljas mat, men det hör till när man är iväg själv haha.
 
 
 
 
 
 
Vardagsmys | |
Upp