Onsdag

 
Tänkte mest kika in och säga hej. Denna dagen har varit en riktigt tråkig dag, men man kan ju inte alltid ha kul ;)
 
Imorse när jag skulle gå min PW ville Wilja följa med mig på sin cykel. Trodde inte att hon skulle orka cykla hela vägen men hon kämpade på i 4 km. Så himla duktig och roligt att göra något själv med henne :)
 
 
 
 
 
Ikväll har jag slagit in lite paket till Wiggo. Imorgon fyller han ETT ÅR. Va hände liksom ? 
 
 
 
Nej nu ska jag kolla lite på PH sen sova. Saknar min stora älskling som alltid när han jobbar kväll :(
 
Vardagsmys | |
#1 - - Sara :

Hej! jag har länge undrat vad Hampus jobbar med? Jobbar han måndag- fredag? eller jobbar han även helger? :)
Tjänar du pengar på bloggen? Och en annan fråga. Kan man tjäna pengar på instagram? Alltså om man har några tusen följare?
Tack för en bra blogg och instagram med mycket inspiration! :) Trevlig helg!

Svar: Hej Sara. Han jobbar i en fabrik och ställer in maskiner som gör förpackningar.
Han jobbar skift så varannan vecka kommer han hem på eftermiddagen och
Varannan så åker han på eftermiddagen och kommer hem på natten.
Han jobbar över på helger ibland men inte alls ofta längre då han hellre vill va med oss haha.
Nej jag tjänar inga pengar på min blogg som det ser ut just nu, men några samarbeten finns såklart. Samma svar gäller min instagram, inga pengar där heller ännu.

Va kul att du tycker så :) kram på dig
Sandra Sonesson

Upp