Skojakt

 
Hej kära ni. 
Jag har massa bilder att visa er från dom senaste dagarna när vår lilla prins fyllt 1 år, kalas osv. 
Inlägg om det kommer när jag får tid över :)
 
Nu väntar vi på att Wiggo ska vakna så hela familjen kan åka på en liten skojakt. Han behöver verkligen skor nu när han går hela tiden och alla jag beställt hem har suttit såå illa på hans fötter så nu ska vi iväg och prova oss fram ist. 
 
 
Gårdagen avslutades med pizza som Ida och Jocke hade med sig hit. Perfekt avslut på en kalasdag full med bus.
 
 
Hoppas ni haft en fin helg, här öser regnet ner men vi försöker hålla humöret på topp, det blir många koppar kaffe ;)
 
Vardagsmys | |
#1 - - Anonym:

När ska barnen börja på dagis? :) vad jobbar du med? Nyfiken 😊

Svar: Hej. Wilja har stått i kö på 15 timmars sen i februari på det dagiset Vi vill ha. Så det blir helt enkelt när det finns plats för henne, hoppas iaf
Senast till våren 😍 Wiggo har vi inte bestämt ännu. Men det lutar mot när han
Fyller ca 2 år. Jag jobbar inom hotell och restaurang branschen så jag kommer inte
Kunna gå tillbaka till samma sorts jobb eftersom min sambo också jobbar kväll.
Det funkar inte nu att båda jobbar kväll när vi har barn 🙈 Får se va jag ska jobba med 😍
Sandra Sonesson

Upp