Tillbaka till onsdag

 
När Wilja kom hem från sin utflykt med moster Emma va hon super nöjd. Dom hade grillat korv, busat massor i skogen och lekt på lekplatsen. Eftersom att munnen går i ett på henne hade hon super mycket att besätta om dagen. Hon är i en väldigt rolig ålder nu måste jag säga, så klok och rolig även om envisheten får oss att bli gråhåriga ibland haha.
 
När hon kom hem plockade hon massor med äppel från vårt träd. När pappan i huset kom hem så körde jag iväg och köpe mjöl och vaniljsås så dom kunnde baka äppelpaj. ( Ja det är Hampus som bakar här hemma haha )
 
 
 
I torsdags va vi ju som jag sagt tidigare och firade barnens extra farfar. Fick supergod smörgåstårta och annat gott. Alltid lika mysigt och trevigt där, det enda som fattades va ju såklart att inte Ida och Jocke va där. SÅ himla tråkigt att dom bor så långt ifrån.
 
 
Jag invigde min nya tunika från Lager157. Kostade bara 100 spänn :)
 
 
Wilja fick inviga sin klänning från Zunstar som jag visat i tidigare inlägg.
 
 
 
 
Vardagsmys | |
Upp