Goodiebags

 
Nu, mina kära läsare tänkte jag visa er vad som fanns i alla goodiebags vi fick på Mammalyx eventet i helgen.
Är så himla glad för alla fina saker, allt i mina påsar är värda ca 10,000 sammanlagt så ni kan ju förstå hur bortskämda vi blev.
 
 
Från Lekmer | vinteroverall, mössa, vantar, gympapåse, ryggsäck från deras egna märke kuling
 
 
Wilja skulle självklart prova allt på en gång, så himla fin färg på denna overallen :)
 
 
Nobe Aloe Vera Dryck som stod för dryck under hela dagen.
 
 
Tidning | Nattolja | Nyckelring i läder | Schampo, balsam, inpckning från Björk | Ansiktstvätt
 
 
 
Doftpinnar | Eva solo vattenflaska | Ekologiska produkter från bodystore | Glasunderlägg | Godis
 
 
Snuttefilt & Glasställ från Kids Concept
 
 
Mätsticka & Krokar från Jabadabado | Kanindocka från Miniroom | Mysig filt från Jollyrooms petite cherie
 
 
Boll & Presentkort från Leo´s lekland | Super rolig målarbok | Päls till vagnens suflett | ekologisk lera | Blöjprover samt presentkort från Libero
 
 
Superfin grå filt från Jotex
 
 
En superfin tröja med märket The Brand från Babyshop
Wilja va såklart tvungen att prova den direkt ;)
 
 
Satt helt perfekt på min lilla prinsessa.
 
 
Superfina tavelprints
 
 
Chiafrön från Bodystores egna märke Vitaprana
 
 
Finaste gummistövlarna från Kavat med en värmande ull strumpa i, perfekt nu när kylan kommer.
 
 
Flaska från Twistshake
 
 
Presentkort på gratis testagrambox
 
 
 
 
Vardagsmys | |
#1 - - Emelie:

Alltså wow med grejer! Hur mycket som helst och så mycket fint! 😍 Jag vill också gå på så fina tillställningar! Du glömde skötväskan! Fast jag tycker självklart du är värd allt detta! 🙏🏼😘

Svar: Jaa hur mycket fina saker som helst 😍 det är fördelen med lite större insta och blogg ☺️ Tack fina du 😘
Sandra Sonesson

Upp