Höst

 
Idag har det äntligen varit lite höst i luften. Jag älskar fina höstdagar så nu längtar jag efter att värmen ska försvunna lite. 
 
Jag började dagen med en lång promenad, blir så himla mycket piggare av det. 
 
 
 
 
 
 
När jag kom tillbaka åt vi frukost tillsammans innan vi gick ut och grejade i trädgården. Sopade rent på altanen och plockade in solstolar och annat som inte behövs ni när sommaren är över. Vi är så duktiga på att skjuta upp saker  som måste göras men idag han vi bocka av många saker innan H åkte till jobbet, galet skönt. 
 
Nu i eftermiddag har jag och barnen lekt i trädgården, på lekplatsen och sen fick vi även postat paket från bloppisen. 
 
Knäppte lite kort på Wilja som är så glad över sina nya höst skor. Mammas och pappas fina tjej. Kan inte förstå att du har blivit så himla stor. 
 
 
 
 
 
Nu ska jag gå och laga maten tillsammans med Wilja. Hon hjälper alltid mig med att laga mat och hon tycker det är superkul. Kanske blir en liten kock av henne ? Vem vet haha. Idag har hon valt kyckling curry med ris.
 
 
 
Vardagsmys | |
Upp