Mellbystrand

 
Det blev en stranddag idag med, fast idag blev det med Emma och Lukas i Mellbystrand ist. 
Vädret va verkligen helt perfekt och idag badade även Wiggo en del, han älskade det :)
 
 
 
Ute och gå lite med moster är inte fel :)
 
 
 
 
När vi kom hem från stranden och jag skulle packa upp all sandig, blöt packning kom tröttheten över mig som ett brev på posten. Jag kände hur mitt humör blev sämre och allt jag ville va att få gå och vila en stund, men som mamma kan man ju inte göra vad man känner för precis för stunden så det va bara att bita ihop och börja röja undan här hemma och förbereda med kvällsmat. 
 
Droppen som fick bägaren att rinna över va när Wilja väckte Wiggo som jag hade kämpat med att söva en stund eftersom han va övertrött. 
Det va såklart inte hennes mening och göra det men jag kände bara just där och då att jag ville ge upp haha. 
 
Men sen när båda barnen somnat för natten känner jag att livet hade varit så fruktansvärt tråkigt och ensamt utan mina små kottar som kan göra mig vansinnig. 
Kärleken dom ger är det absolut viktigaste av allt. 
Sova får jag göra när jag blir gammal ;)
 
Vardagsmys | |
Upp