Rabattkod Wigglekart

 
I veckan va jag och Wilja och hämtade ut hennes nya wigglekart.
Velade melan en rosa och grå färg men det slutade med rosa, som alltid ;)
 
 
 
Hon har kollat på super många videos när bl.a Frida´s barn åker runt med sina hemma runt köksön.
 
Varje gång har hon sagt att hon också vill ha en sådan bil, men jag har tyckt att dom har tillräkligt med saker i vårt lilla hus haha.
Men nu står den här hemma som sagt, och jag ångrar mig inte en sekund att den fick flytta hit haha. Den är helt klart den roligaste leksaken hon har här hemma nu och hon använder den direkt när hon går upp på morgonen. Älskar att se lyckan i ögonen när hon kör runt.
 
Det som gör denna trampbilen unik är att man tar fart genom att vicka på ratten, hur häftigt ?
Wilja tar fart med både fötterna och styret men vad gör det ?
 
Men det absolut skönaste ? den är ljudlös, det låter nästan ingenting med dom smarta hjulen.
 
Bilen är lämplig mellan 3-7 år men jag tror man kan köra denna redan innan dess.
 
Nu mina kära läsare ska ni få en rabattkod av mig. Genom att använda er av "sandra250" i kassan får ni alltså 250kr rabatt. Passa på ! Ni hittar den HÄR
 
Vardagsmys | |
Upp